måndag 24 oktober 2011

Tiden går så fort!

Jag har haft fullt upp på jobbet. Hösten är alltid stressig pga alla deadlines så inte har jag haft det mindre stressigt än vad de haft på kontoret tidigare år. Träning har dock hunnits med och kosten har den också prioriterats och vart som den ska.

Under tiden jag vart frånvarande på denna sida har jag anmält mig till danskurs varje tisdag med en super duktig och härlig tränare som inte tränat några mindre än dansgruppen Bounce, Joao Assuncao.

Förra veckan valde jag även att lägga om kosten lite, både för mig och för Louise. För min del ändrade jag för att jag inte vill gå ner i vikt och träna konstant hungrig pga underskott. Louises kost ändrades pga avsaknade resultat. En Lchf inspirerad kost introducerades och jag får ha ett stabilt blodsocker och en mätt mage mellan måltiderna. Louise får också ett stabilare socker och humör, mättare mage och lite resultat :) Detta är en kost som inte fungerar för alla men för vissa! Prova har ingen dött av och fungerar det och att man mår bra/bättre finns det inte anledningar till att sluta. Fungerar det inte skall man byta till något som passar ens kropp bättre.

Denna vecka kommer träningen att få lysa med lite mer frånvaro än tidigare veckor. På fredag har jag deadline klockan 14 så det kommer bli att få jobba över några dagar för att hinna med allt som ska vara klart tills dess. 

Inga kommentarer: