måndag 22 juni 2009

Sommar sommar

Nu har äntligen sommarvärmen kommit till stockholmslän :) Lagom timm min 3e vecka på HSB den här sommaren, det kommer att bli iaf 8 veckor till. Jobb verkligen hela sommmaren, men inte ska jag vara bitter då det resulterar i bra mycket pengar. Saknad hade jag vart i området jag jobbar i där jag fått kramar och glada hälsningar över att jag jobbar där i sommar igen :) Veckorna flyter på sakta men säkert och snart kommer det snart att vara dags att sätta sig vid "skolbänken" igen.



Idag fastnade även jag på kroken och skaffade mig Facebook (www.facebook.se) har inge bilder ännu då jag bara hunnit kolla in sidan, men det ska nog komma snart.

Nu blir det promenad med Anna, ska bara hitta något att täcka mina rödbrända axlar med.

1 kommentar:

bea sa...

men varför????

funderar också på att skaffa, men man kan väl ljuga/hitta på lite