torsdag 4 juni 2009

Jag tycker inte om

Gud vad hag verkligen inte tycker om att det ska vara avgifter för precis allt! Jag hade tänkt att göra en tillfällig adressändring hem till mamma och pappa över sommaren eftersom jag ska bo och jobba där. MEN de tar 125:- i startavgift och sen + 60 kr/påbörjad vecka men sen med en maxkostnad på 600:- jag ska vara hos dem så pass länge att det kommer att kosta mig 600:- och det har jag varken lust eller råd med! Visserligen så får jag inte hem så jätte mycket viktigt, det är bara avierna på avgiften till föreningen varje månad (a.k.a hyra) resten är autogiro.

Jag tror nog att jag ska strunta i tillfälliga adressändringen för jag lär komma upp igen förhoppningsvis i slutet av juni för att någon ska skriva kontrakt på min lägenhet och sen ska jag upp igen 15 Juli för då får vi tillträde till vår nya lägenhet.

Inga kommentarer: