torsdag 11 december 2008

Opepp

Hela den här veckan har jag kännt mig väldigt opepp på att plugga, har verkligen försökt men jag tröttnar redan efter att jag läst frågan som jag borde lösa :( Uppgifterna i sig är egentligen inte så svåra men jag har inte lusten. Vet inte riktigt hur jag ska göra, jag vet att jag måste öva för att klara tentan den 9 januari, då ska lixom alla formler, alla kalkyler och analyser och bokföring sitta som en smäck! Good luck to me säger jag bara. Kanske blir det bättre om jag börjar lösa uppgifterna i excel som min föreläsre föreslog, då virrar man inte ihop alla saker.

Jag vill ha en router, då skulle jag kunna sitta i sängen eller i fotöljen och plugga, kanske skulle min konsentration bli bättre, eller inte alls.
en egobild borde man få ha nu när allt känns blä!

Inga kommentarer: