söndag 30 november 2008

Long time

Har vart seg på att uppdatera men jag har varken haft lust eller tid. Har dock lite mer press på mig nu när min käre syster Beatrice gett ut min adress till mina päron :P Lägger in lite bloggande nu när det är körning på TV, kollat på Stockholm Horse Show. Min pappa mår nu alldeles prima (iaf det jag har hört) efter att ha gjort en ballong sprängning i hjärtat och har bara en 10 % risk att det skulle komma tillbaka och då på samma ställe. Jag och Trullis har det bra men vi saknar älskling/husse Tim :)

Lägger in några bilder också, en på Trullis när han hoppade in i ett fack i min skoförvaring, all snö som hade kommit Mån 24 Nov och nöjda Trulls när han ligger på sitt nya katträd som jag konkade hem åt honom :) de två sista blev på sne men det är bloggens fel



Inga kommentarer: