onsdag 12 november 2008

lite segt

Är lite seg med uppdateringar, det beror helt enkelt på att jag har annat att göra. Har pluggat en hel del, håller på att skriva ett PM om transfetter tillsammans med 3 andra tjejer varav 1 Therese känns som den enda det funkar att arbeta med för vi strävar efter samma sak och lyssnar på varandra, ingen ska vara bättre än den andra. Annars pluggar jag bokföring och årsredovisning för fullt och snart ska jag även hålla på med en massa kalkyler.

Tim åkte hem idag för att jobba i 2 dagar, känns väldigt tomt utan honom. Truls som vår älskade kattunge har blivit döpt till håller mig dock sällskap genom att han lägger sig på tangentbordet och leker med mina fingrar. Nu ligger han dock och sover på ryggstödet till fotöljen ^^

Peace and Love, N

Inga kommentarer: