torsdag 14 augusti 2008

Världens sämsta uppdatering

Jag har vart helt värdelös på att uppdatera den sista månaden men jag har verkligen inte orkat! Jag har jobbat, jobbat, jobbat och jobbat. Helt enkelt slitit arslet av mig, men det har resulterat i pengar :) Det som har hänt lite snabbt är att jag har, jobbat, kommit in på högskolan/universitetet, vart i Norrland med pojken, sökt lägenhet, köpt lägenhet och sen bara latat mig när jag väl fick semester :)

Nu känns det som att det börjar bli ont om cash då jag vill köpa en massa saker till lägenheten typ; badrumsspegel, flätade korgar, hjärtram att ha pojken i^^, väggklocka, överkast, ett helt nytt kök :P iaf nya skåpluckor och handtag ^^. Nya pengar kommer in första skoldan den 25/8 så då får det bli shoppa av :)

Mer uppdateringar ska det bli nu men jag måste gå och kolla till min kärlek som har körtelfeber :(

Peace and Love, N

Inga kommentarer: