fredag 22 augusti 2008

allt går fel!

Ingenting går som jag vill just nu, idag skulle vi skriva på det sista på lägenheten och jag skulle få mina nycklar men icke! Först fick varken vi eller mäklaren tag på vår bankman som måste fixa papper om att pengarna ska föras över och bara trycka på en knapp så är pengarna över och sen när vi får tag på honom och allt är fixat med banken så får vi inte tag på mäklaren! och mitt upp i det här ska mamma promt till frisören och färga håret, suck! Jag måste flytta in i helgen för skolan börjar på måndag!

Igår hände också världens piss grej, jag trodde att jag hade brutit lingfingret när jag halkade på vårat galler tjofs utanför verandan och lyckades ta emot hela mig med lill-och ringfingret på en stolpe och ni som har läst fysik fattar hur ont det gör eftersom det var både fart och vikt som gick ihop sig och allt lades på mina 2 fingrar. Nu verkar det som iaf att lillfingret bara är rejält stukat och att jag måste ha det helt tejpat med spjälor för att det ska vara rakt :( mamma tycker att det borde rönkas ändå man jag får se om det blir blått först, nu gör det pissont iaf.

En bra grej är att jag och älsklingen ska på bio ikväll ^^

Inga kommentarer: