tisdag 1 april 2008

You are always on my mind

Vår dag :) en super härlig dag var det idag och jag var ledig, super skönt. Jag valde ändå att ta vara på min dag så jag pluggade så jag kunde lämna in 3 arbeten som har legat och tyngt, jag städade mitt rum, åkte till skolan med Tim för att prata med Barbro om mitt projektarbete som går jätte bra, jag håller på att skriva det nu :) sen tog jag och Tim och åkte för att hälsa på min Älskling, mannen i mitt liv. Han är så underbar! Jag började inte gråta vilket jag tyckte va skönt. Han verkar ha det bra på riskolan han är nu, det verkar vara en super bra verksamhet, stallet påminner om det vi har hemma så det var skönt. Ägarna till stället som då även äger honom var jätte trevliga! :) vi stod och prata om honom och det är skönt att höra att han verkar så lugn och snäll som att han verkligen trivs med det han gör. Manen såg ut som den gjorde, förjävlig med dem ska fixa den, de vill inte heller ha stubbman.

You are always on my mind



"min" föralltid

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror han kommer få det bra där ute =) Det är ju en seriös ridskola! Och de tar han om hästarna!

Lycka till med projektet!

//Cornelia