söndag 27 april 2008

inte mkt gjort här inte

Jag har inte skrivit på ett tag nu och det kan vara för att det inte händer så värst mycket, mest ångest just nu för min del. Jag har nu börjat med vanliga veckor vid skolbänken och inte på häst ryggen :( fast jag klarar mig ganska bra. Lite ångest har man över alla skolarbeten som ska göras men jag ligger i och hoppas att allt ska gå bra. Mer ångest har jag över att allt kostar pengar! gud jag känner att jag är helt pank! Jag behöver verkligen ett par nya jeans, alla är förstora, ett par skor till studenten och sen pengar till allt festande, phu! Och på valborg, vad ska man göra då? det står mellan att festa med de andra i Uppsala eller hemma med Anna eventuellt i Grödinge, I don't know.

Jag vill göra någon förändring, funderar på lugg igen :P men jag vet att så fort jag gör det så kommer jag att ångra mig igen och inte vilja ha det, suck!

Inga kommentarer: