söndag 13 januari 2008

söndags kväll

sitter och är jätte uttråkad, har inga läxor med mig hem (för jag har vart så duktig och jobbat på i veckan) Victor är inte här för han ska till skolan imorgon och det går inget bra på tv.
Imorgon är det uppsala som gäller och först till doktorn :S vi får se vad han säger för roligt.
Jag måste erkänna att jag verkligen älskar att läsa mode och skvaller bloggar jag tycker verkligen att det är skit kul. Jag känner mig nämligen lite nere då jag läser de bloggar där bloggaren i sig har sådan koll på saker som världspolitik och ja, jag vet inte vad. Nått som jag skulle vilja läsa mer om skulle faktiskt vara om presidentvalet i USA.

nej något mer händer inte nu. Jag kanske borde ringa victor nu så jag skriver ett litet inlägg imorgon om doktorn och så

god natt :)

Inga kommentarer: