fredag 4 januari 2008

Nytt år, ny blogg, nytt liv

Låter super seriöst men jag har funderat ett tag till att skaffa blogg igen och nu gör jag en ny satsning vi får se hur länge det håller.

Jag hade ett jätte bra nyår uppe i Månkarbo med Julia, A-K och Frida :)
Starten nu det här nya året har blivit bra då jag har fräschat till mig genom en klippning och sköna promenader. Träffade en Hälsocoach på onsdagen vilket var mycket givande :)

Dagen idag började med att jag vaknade upp i bra tid klockan 10 hos älsklingen, vi åt sen frukost och pluggade efter det :) duktiga vi *klapp på huvudet* jag åkte sedan hem för att fortsätta pluggandet :) jag duschade och hade i efterinpackning i håret så det blir alldeles mjuk och sedan bar det av för att möta mamma på jobbet :) 30 minuters promenad dir och sedan 45 hem då vi gick en omväg och efter det var det tillåtet med en middag :) sitter nu med en poncho för att hålla värmen och äter några torkade äppelbitar :)

keep the heat up <3 N

2 kommentarer:

bea sa...

äppelbitar!!!
-då kan man ju lika gärna låta bli...

tim sa...

fin blogg. ha det fint!
/t