torsdag 9 juli 2009

vinden vänder

Hade först bestämt mig att inte åka till Hanna imorgon då hon ska ha 20 års fest. Men efter att den ekonomiska vinden har vänt och jag insett att jag faktiskt har pengar i plånboken så har jag bestämt mig att åka dit iaf. Ska bli riktigt skönt att få träffa dem jag tycker om och att sen sova hos Julia trots att hon ska bort på dagen på lördan men jag behöver bara ta bussen in till uppsala så har jag ju min lägenghet där.

Nu är det bara valet av kläder som är kvar. Det ska ju inte bli nå super väder så jag får se om jag tar samma som jag hade ute på båten med jobbet (alt. 1 2 inlägg sen, skjorta och jeans) eller kjol (strumpbyxor!) och linne. Det får bli morgondagens problem.


skor kommer också bli ett problem för morgondagen, klack eller platta?

Inga kommentarer: