lördag 7 juni 2008

One week of joy and sorrow

Sista veckan som Gymnasieunge har nu passerat och man har nu blivit en stolt student med pirriga tankar om framtiden. Veckan började med att jag for till Uppsala och sa hejdå till Tim L som jag inte får se på en vecka, studentskiva på måndagskvällen vilket var riktigt lyckat, jag blev utnämd till klassens 08'a :P aja, man tackar. Tisdagen bestod av slapp i solen och sedan middag med grillning med lärarna vid dammen på skolan, mys och man insåg att det är över snart. Onsdagen bestod av massa slapp i solen och en del städning och packning av rum, på kvällen fixades vårat flak som vi skulle glädjas på dagen efter, ytterligare en påminnelse om att det hela snart är över, vi träffas snart aldrig igen! Svårt att somna på Onsdagskvällen, låg och pratade med han jag tycker så mycket om, Tim L ^^ Upp med tuppen klockan 06.00 på Torsdagen = Studentdagen :) Det duschades, fixades, på med klänningen, skorna och mössan och tillsammans med vänner och champagnen for vi till skolan för champagnefrukost :) resten flöt på och 2 av mina underbara klasskompisar Julia och Ej-Kej hade komponenat ihop ett par låtar till oss, tårarna var påväg. Ej-Kej hade sedan skrivit en dikt vilket fick hela klassen att smälta och många spillde nog en och annan osynlig tår. Utspring, flakåkning och fest till kvällen blev det med kanske lite för mycket dricka men kul hade vi :) tack för 3 år NV3 05-08 och tack familjen, farmor och Anna för att ni pallade er till Uppsala för att se mig springa ut :)

student of Jälla


jag och Julia på champagnefrukosten


han som får mig att le ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

tack själv natta :) Men vi får väl fortsätta att ses I hope ;)
Pusskram