måndag 19 maj 2008

happy :)

Den här helgen har vart super! I fredags plugga jag lite, åkte köpte en mc jacka till syrran och planerade bröllops dagen. Efter att jag fixat med det bar det av till Heron för att bowla med Anna Fredrik och Tim L (inte Holappa!), mycket trevligt :) kollade även hockeyn hemma hos mig vilket var bra förutom att sverige förlora. I lördags var det dags för Bröllop :) Malin gifte sig i Taxinge kyrka och sedan var det fest, jag var toastmaster och höll koll på allt, mycket trevligt. Söndag började med plugg men gick lite dåligt då jag hade underbart sällskap på msn i form av Tim L ;) som senare resulterade i att han kom hem till mig för en slags "movie dait" vilket var super! Lite sömn blev det då han åkte från mig halv 4 och jag sen somna halv 5 då han hade kommit hem ordentligt. Idag har han även lyst upp min annars lite trista och trötta dag :)

Bilder från helgen kommer kanske sen.

Inga kommentarer: